събота, 12 януари 2013 г.

Първа публикация

Януари, пълен със надежди,
облечен в празнични одежди,
посипи дните ми със блясък,
дай ми добър начален тласък.

Първи месец от годината,
... свенливо кокиче в градината,
свеж и пълен с надежди,
сбъдни желанията ми горещи.

Необременен от грижи черни,
не ме отделяй от приятелите верни,
аз обещавам от своя страна,
ще се старая да съм по-добра.

Подари ми ново начало
и край на настроенирето вяло.
Дано това е моята година,
през която силна да премина.

/един стих на Алиса Севелоу/
 
 
Здравей,читателю на моя блог.Позволих си да започна с това прекрасно стихотворение,
за да си пожелая успех с новия ми блог,а на теб здраве и късмет през новата година.
Надявам се да прекараш приятно на страниците на кулинарния ми блог и да намериш вдъхновение за нови кулинарни предизвикателства.
Enjoy!

Няма коментари:

Публикуване на коментар