понеделник, 25 март 2013 г.

Лимоново брауни с кокос

Като дете много обичах лимони със захар.Хем ми е кисело,хем сладко,хем молех баба да ми нареже още...Вкусовете и ароматите от детството няма как да се забравят.Винаги ще ме връщат в моите първи съзнателни спомени.Всеки пази някакъв мил спомен от детството/филийките с лютеница и сирене,швепс"Златен портокал" или "Алтай",аромата на леко вкиснали пасти в сладкарниците или игрите до късно на улицата/.Всичко това ме изпълва с някакъв копнеж по точно тези отминали години.Съжелявам,че няма как да покажа на моето дете света,в който аз съм израснала,за да носи в себе си хубави спомени,като моите.Това е причината днес да се разнесе аромат на лимони в нашата кухня.За да има спомен за този ден.В разрез с времето навън,при нас е топло и жълто.Voila!



  Рецептата:
/за тавичка  15см/25см/

150гр.брашно
150гр.захар
125гр.краве масло
2 яйца
сока и кората на един лимон
1ч.л. кокосови стърготини

Разтапям кравето масло в микровълновата/или трябва да е престояло на стайна температура/,прибавям захарта и разбивам,докато стане пухкава бледо-жълта смес.Прибавям яйцата,лимоновата кора ,сока от лимон и кокосовите стърготини и продължавам бъркането.Накрая  прибавям брашното.В намазнена тавичка изсипвам сместта и пека на 180'С за около 20-25 минути.Охлаждам,режа на квадрати и поръсвам с пудра захар.
Та да...



Enjoy!

Няма коментари:

Публикуване на коментар