четвъртък, 20 юни 2013 г.

Здравословни бисквитки

Чета заглавия в разни интернет сайтове:"Готови ли сте за лятото?"Ами готови сме,още от зимата.Защо да не сме готови?Продължавам да чета и разбирам ,че става въпрос за сантиметри,обиколки,портокалови кожи и т.н.Следват няколко главозамайващи  снимки на модели по бански,от които можеш да развиеш разни там комплекси.Тук е момента,в който ми се приисква банския ми да е с крачоли.Продължавам да чета.Разбирам,че сега бил момента/даже малко съм закъсняла/,за да "направя лятно тяло"/.Явно има и зимно,но аз съм го пропуснала/!/ и ето как само за 15 минути на ден да натрупам калориен ‘’кредит":

За 15 мин:

Тичане 140 kca
Ходене 50 kca
Плуване 120 kcal
Kаране на колело 120 kcal
Eзда 60 kcal
Йога 60 kcal
Фризби 40 kcal
Тенис 100 kcal
Плажен волейбол 60 kcal
Каране на ролери 100 kcal


Между другото са пропуснали да  включат в "калорийния кредит" правенето на торти/и изцяло готвенето/ .То си е доста трудоемко,а хауса в кухнята след правенето на торта е неописуем.Знаете ли колко калории горя,докато почистя и преведа всичко в нормалния му вид?
Друга статия:"Как да бъдеш плажна нимфа вместо да ти лепват етикета плажна кифла? Границата е тънка, но резултатът забележим. Плажната нимфа е естествено красива секси дама със стил и излъчване, плажната кифла е въпрос на манталитет."???Аз ли нещо съм пропуснала или...Блещя се в екрана на лаптопа и "не вярвам на ушите си".Аз от кои ли съм?Сигурно съм от козунаците/на мен,според статията, нимфа или кифла не ми отива/?!Не знам авторите на такива статии как не са измислили такъв тест? Например за мъже:"Вие плажен гларус ли сте или хипопотам?"/Да ме прощават горките животни/.

Апропо: В старанието си да дадат най-добрите съвети за отслабване,красота или друго,понякога  такива статии са меко казани безумни.В крайна сметка незвисимо какво пишат или съветват, най-важно е човек  да е здрав,да се храни разнообразно и балансирано,да живее в хармония  със себе си и по малко спорт няма да навреди.По този повод днешната рецепта е здравословна.Много е подходяща за закуска с фреш или смути.А пък аз си ги подхапвам колкото пъти мина покрай чинийката/ами да вземат да свършват,де!/.


 Продуктите:
/за 12-16 броя/

125гр.краве масло
100гр.тръстикова Muscovado Dark Brown  захар
1 с.л. тахан или фъсъчено масло
1 яйце
1/2 ч.л. бакпулвер
1 ч.ч. овесени якди
50 гр.брашно
1/2 ч.ч. мюсли/аз използвах с тропически плодове/
50гр червени боровинки
50гр сурови бадеми
50гр сурови лешници
50-100 гр.царевичен корнфлейкс за украса

 Приготвяне:
Разбивам маслото със захартаСлед това идва ред на сусама/фъстъченото масло/ и яйцето.Прибавям брашното,смесено с бакпулвера,мюслито,овес.ядки,боровинките , бадемите и лешниците/предварително нарязани/.С лъжица за сладолед слагам от сместта върху хартия за печене,гарнирам с царевичния флейкс и пека на 180'С за около 15 минути.



Станахa страхотно ароматни и хрупкави!И най-важното-здравословни!Ммммм!Отивам до парка за един бърз джогинг,докато ентусиазма ми не се е изпарил!

"Направи нещо добро за тялото си,за да се прииска на душата ти да живее в него!"
Св.Тереза Авилска

Enjoy!


Няма коментари:

Публикуване на коментар